Fırlama Mesajlar

Sayfamızda fırlama mesajlar , fırlama günaydın mesajları, fırlama bayram mesajları, fırlama doğum günü mesajları, fırlama iyi geceler mesajları, fırlama yeni yıl mesajları, en fırlama mesajlar, anlamlı fırlama mesajlar yer almaktadır.

Fırlama Mesajlar

Ölülerin arkasından günahsa neden tarih kitapları var anlamadım gitti

Cep telefonum şarjda dura dura ev telefonuna döndü aq

Yaz gelir dediler yazdım bekliyorun gelen giden yok laaaaa

Cumadan sonra en sevdiğim gün haftaya cuma hahaha

Can çıkana kadar sevmeli insan, kıyafetler çıkana kadar değil…

Herkez bu kadar yalnızsa bu kadar evlilik niye laaa

Kendine bir prenses bulacaksan pamuktan olmasın taş gibi olsun.

Yapında bozukluk varsa bende mimarlık bekleme.

Whatsappta ki gülen bok’un aslında kakaolu krema olduğunu öğreneli 2.5 saniye oldu.

İyi ki ruh sağlığımı yıllar önce kaybetmişim şimdi çok rahatım.

Sırf yeniden görüşebilmek için sevdiğim kızı mahkemeye verdim artık mahkemede görüşeceğiz

Meryem bende bugün kendimi kendi haline bıraktım evi bok götürüyor canım

Dur şuraya “Ben de Seni “ yazayım da sevene de sövene de gelsin..

Her lafımda art niyet arayıpta kendi kendine gelin güvey olana çeyrek altın takar giderim…

Çok pis günaydın diyesim var

İlkokulda hoşlandığı kızın espirisine gülmek isterken,burnundan sümük fışkıran çocuk mutsuzluğu var üzerimde bugün.

Japon yapıstırıcısının amerikada yapıldıgını ögrendigimden beri kimseye güvenim kalmadı amk

Bir erkeğe eski sevgilisinin gidişi değil, perdeyi takarken “düğme atlamışsın oğlum” diyen annenin lafı yıkar

Uzak doğuda amannn sonra yaparım tanrıcası varmışşş

Bizde Bilirdik sevdiğimizin evinin balkonuna çıkıp romantizm yapmayı ama 11. katta oturuyordu

Baktım herkes yolunda bende kaldırıma çıktım amk

Hani diyorsunuz ya siz giderken ben dönüyordum diye ben hiç biyere gitmedim bir yerden de dönmedim. Oturdum gelen gideni izliyorum giderkende gelirkende aynı boktunuz.

İnceldiği yerden kopmasını bekleme İpi kes ipiiiiii

Helvayı sevmem ama ödlümü tencereyi yiğeceğim insanlar var

Bugün 15 yıllık arkadaşımı kaybettim arkadaşlar, inanın çok acı bi şey ama sonra buldum benden habersiz denize girmiş ibne

Kim lan bu “Aşkım” herkezin teleofonunda kayıtlı bir tek bende yok.

Sabırdan sonra söylene söz ağır olur “Söyletmeyin”

Ne kimseyle konuşasım var nede bir şey yapasım var geliba benim ruhum ölmüş

Para kazandığımdan beri borç ödüyorum lannn

Adıma şiir yazılacak zamanı geçtim artık üzerime ev yapılacak zaman içindeyim..

Kızlar ; Doğru kişiyi bulduğunuzda benide çağırında neye benzediğini bende bi göreyim.

Sinirlenince ağlayan kızlara güçsüz diyenler var , o sinir o gözyaşlarından çıkmasa senin ağzına sıçar sabrediyor.

Gözlerimin içine bakıp neden konuşmuyorsun dedi. Çay 5 tl. ve sen 4. Yü içiyorsun diyemedim


Bizim Sosyal Hesaplarımız;  Facebook    Twitter    Instagram    Google+    Pinterest

Paylaş

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.